L’Oréal Türkiye Ülke Kurumsal Dijital ve Pazarlama Direktörü Merve Atuk Toker, SAPMENA Bölgesi’ne Tüketici Ürünleri Divizyonu E-Ticaret Genel Müdürü Olarak Atandı


Lider tekno-güzellik şirketi L’Oréal Türkiye’de üst düzey bir atama gerçekleşti. Ülke Kurumsal Dijital ve Pazarlama Direktörü Merve Atuk Toker, 1 Haziran 2023 itibarıyla SAPMENA Bölgesi’nin (Güney Asya, Pasifik, Orta Doğu ve Kuzey Afrika Bölgesi) Tüketici Ürünleri Divizyonu E-Ticaret işine liderlik edecek.

Global markalarda inşa ettiği başarılı kariyerin ardından 2014 yılında Tüketici Ürünleri Divizyonu, Garnier & Makyaj Pazarlama Müdürü unvanıyla L’Oréal Türkiye ailesine dahil olan Merve Atuk Toker, sonrasında Garnier Pazarlama & Yeni İş Geliştirme Direktörlüğü pozisyonuna terfi etti. Sorumlu olduğu süre boyunca Garnier’i güçlü bir tüketici odağı ile lider marka haline getirdi.

2019’da Kurumsal Dijital ve Pazarlama organizasyonuna Ülke E-Ticaret ve Açık İnovasyon Lideri olarak katılan Toker, e-ticaretin hızlandırılması ve koordinasyonu görevlerini yönetti. 2020’de Ülke Kurumsal Dijital ve Pazarlama Direktörlüğü ve Ülke Yönetim Komitesi Üyeliğine atandı. Bu görevde, L’Oréal Türkiye’nin tekno-güzellik vizyonu doğrultusundaki dijital dönüşüm yolculuğuna paralel olarak dijital ekiplerin büyüme ve gelişmesi konusunda çalışan Toker, çizgi dışı ve yenilikçi yollarla başarılı iş sonuçlarına imza atılmasına liderlik etti. 

Güçlü pazarlama deneyimini e-ticaret ve dijital ile birleştirerek ortaya koyduğu stratejik bakış açısı, bütünsel iş anlayışı ve girişimci ruhu ile ‘Türkiye’nin En İyi CMO’ları’ listesine giren Toker; yenilikçi, iş birlikçi yaklaşımı ve ilham veren liderlik becerileriyle yeni görevinde de e-ticaret alanında ilklere ve başarılara imza atmayı ve yönettiği bölgeyi ileriye taşımayı sürdürecek.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir