P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Analitik ve İçgörü Yöneticisi Yasemin Yıldırım, “1924 yılında merak edilen tek bir soruya karşılık vermek için P&G tarafından işe alınan anketörlerin Amerika’daki meskenleri tek tek gezmesiyle temeli atılan tüketici ve pazar araştırma çalışmaları, bugün büyük bilgi analitiği ve yapay zekâ teknolojisini de içine alacak biçimde evrilerek devam ediyor. Değişmeyen tek şey ise tüketiciyi manaya merakımız ve bu emelle sorduğumuz hakikat sorular oldu” dedi. Yaşamları düzgünleştirmek ve üstün performanslı eserler geliştirmek için pazar ve tüketici araştırmalarından elde ettikleri dataları kullandıklarını belirten Yıldırım, “P&G, bugün 5 milyar insanın hayatına dokunuyor. Her yıl Ar-Ge çalışmalarımıza 2 milyar dolar ayırıyoruz. Bu sayede 37.000’den fazla patentimiz var” diye konuştu.