LC Waikiki, Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin Ana Sponsoru Oldu

Türkiye’nin önder moda perakende markası LC Waikiki, atletlerle gerçekleştirdiği ferdi sponsorluk mutabakatlarının akabinde, spora ve atlete verdiği dayanağı güçlendirerek bedelli bir adım daha attı. Türkiye Ulusal Paralimpik Komitesi (TMPK) ile LC Waikiki ortasında imzalanan sponsorluk mutabakatı ile LC Waikiki, 2024-2025 periyodu boyunca TMPK’nın ana sponsoru oldu.

LC Waikiki Genel Müdürlük binasında düzenlenen imza törenine TMPK Başkanı Murat Aksu, Türkiye Ulusal Paralimpik Komitesi Yönetim Kurulu üyeleri, LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, paralimpik sportmenler Umut Ünlü ve Fatma Damla Altın katıldı. 

“Bu iş birliği, atletlerimizin elde edeceği başarılara yeni kapılar açacak“

TMPK Lideri Murat Aksu, bu anlamlı iş birliği hakkında şu tabirleri kullandı: “LC Waikiki, Türkiye’nin sonları aşan dünya markalarından biri olarak paralimpik atletlerimize gösterdiği bu cömert dayanakla onların hayallerine ulaşma seyahatinde yanlarında yer alıyor. Bu dayanak, sadece atletlerimizin performansını artırmakla kalmayacak, tıpkı vakitte paralimpik sporların toplumda daha fazla tanınmasına ve sevilmesine de yardımcı olacak. LC Waikiki’nin erişim gücü ve toplumdaki saygın pozisyonu, atletlerimizin kıssalarını daha geniş kitlelere ulaştırmak ismine büyük bir avantaj. Bu iş birliği sayesinde, birlikte daha fazla muvaffakiyet kıssası yazacağımıza ve paralimpik sporların ülkemizde daha fazla takdir görmesine katkı sağlayacağımıza inanıyoruz. LC Waikiki’ye bu manalı takviyeleri için samimiyetle teşekkür ediyoruz. Bu iş birliğinin, atletlerimizin azim ve kararlılıkla elde edeceği başarılara yeni kapılar açacağına ve birlikte daha büyük maksatlara ulaşacağımıza olan inancımız tamdır.”

“Türkiye Ulusal Paralimpik Kadrosu en büyük ilham kaynağımız”

LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş ise “Biz 2,5 yıl evvel modayı fonksyonellikle birleştirdiğimiz LC Waikiki Limitless Koleksiyonunu Türkiye’de birinci kere hayata geçirdik. Bu koleksiyon ile birlikte tanıştığımız engelli bireylerin hayatında sporun ne kadar güzelleştirici bir gücü olduğunu gördük. Spor, toplumumuzu bir ortaya getiren, birlik ve beraberlik hissini pekiştiren en güçlü kıymetlerden biri. Paralimpik atletler da başta engelli bireyler olmak üzere aslında hepimiz için bir ilham kaynağı. Ben, biz ve bizim üzere markaların paralimpik atletlerimizi her vakit desteklemesi ve gündemde tutması gerektiğini düşünüyorum. Zira bu atletler ne kadar gündemde olursa o kadar ilham olmaya devam edecekler.  LC Waikiki olarak, spora ve atletlerimize takviye vermeye devam edeceğiz. Türkiye Ulusal Paralimpik Takımı’nın çalışmaları, uğraşları, elde ettikleri muvaffakiyetler hepimiz için büyük bir gurur kaynağı. Bu sponsorluk mutabakatıyla, Paris 2024 Paralimpik Oyunları’nda yarışacak tüm atletlerimize muvaffakiyetler diliyoruz.” dedi.  

Umut Ünlü: “LC Waikiki’nin dayanağıyla paralimpik atletlerin azmini tüm dünyaya göstereceğiz”

Paralimpik Yaz Oyunları’nda ülkemizi temsil edecek sportmenler ortasında yer alan ulusal yüzücü Umut Ünlü, “LC Waikiki’nin takviyesi, paralimpik atletler olarak bizlere büyük bir güç ve motivasyon kaynağı oluyor. Bu güçlü markanın yanımızda olması, başarılarımızın ve gayretlerimizin daha geniş kitlelere ulaşmasına yardımcı olacak. LC Waikiki’nin sunduğu bu dayanak, bizim için yalnızca bir sponsorluk değil, tıpkı vakitte büyük bir motivasyon kaynağı. Paralimpik sportmenler olarak, toplumda daha fazla tanınmak ve sporumuzun kıymetini artırmak için uğraş ediyoruz. LC Waikiki’nin esaslı geçmişi ve güçlü pazarlama stratejileri, bizim öykülerimizi daha fazla beşerle paylaşmamızı sağlayacak. Bu iş birliği, sporumuzun ve başarılarımızın hak ettiği kıymeti bulmasına katkıda bulunacak. LC Waikiki ailesine bu pahalı katkıları için sonsuz teşekkürler. LC Waikiki’nin dayanağıyla, sporun birleştirici gücünü ve Paralimpik sportmenlerin azmini tüm dünyaya göstereceğiz” dedi.

Fatma Damla Altın: “Bu büyük ailenin bir modülü olmak, bana güç veriyor”

Özel atlet, atlet Fatma Damla Altın ise, “LC Waikiki’nin dayanağı, bizim üzere paralimpik atletler için inanılmaz bir mana taşıyor. LC Waikiki üzere esaslı bir markanın bizimle olması, başarılarımızı daha geniş kitlelere duyurmamız için bize büyük bir fırsat sunuyor. Bu iş birliği, sporun üniversal pahalarını ve paralimpik sportmenlerin azmini daha fazla beşere göstermek için kıymetli bir adım. Biz atletler olarak, sırf müsabakalarda değil, hayatın her alanında eşit kurallarda çaba etmeyi arzuluyoruz. LC Waikiki’nin sağladığı takviye, bu gayrette bize büyük bir moral ve motivasyon kaynağı oluyor. LC Waikiki’nin güçlü bağlantı ağı ve pazarlama yetenekleri, başarılarımızın daha fazla bireye ulaşmasını sağlayarak farkındalık yaratacak. LC Waikiki ailesine bu pahalı katkıları için samimiyetle teşekkür ederim.  Bu büyük ailenin bir kesimi olmak, bana güç ve ilham veriyor” dedi.

LC Waikiki hakkında

1988 yılında kurulan ve 1997 yılından bu yana Türkiye’de LC Waikiki Mağazacılık çatısı altında hizmet veren LC Waikiki, “İyi giyinmek herkesin hakkı” misyonu ve “ulaşılabilir moda” anlayışıyla Türkiye’yi giydiriyor. LC Waikiki, büyüme serüvenini 36 yıldır hem yurt içi hem de yurt dışında sürdürüyor. Hazır giyim sektörünün lideri LC Waikiki, bugün, 5 kıtada, 82 ülkede 1300 mağazası ve 55 bin çalışanıyla hizmet veriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir